HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.05.20. 11:42 Krap

Paul Oakenfold: Ready Steady Go

Ismét van kedvenc számom!
Kb. hat éve a fülemben van egy dallam, és kb azóta nem bírtam rájönni, hogy
honnan szedtem, lévén tökéletes gépi party zene, olyasmit viszont nem hallgatok.
Amikor csak tehetem, megyek moziba külföldön, majd évek múltán a hazai TV-kben
szinkronizálva is megnézem az ott látott filmet, hogy értsek is belőle valamit.:)
A napokban hasonló okból félálomban megnéztem a Collateral-t Tom Cruise-zal.
Jó kis éjszakai mozi, jó a hangulata. Van benne egy party, ahol az említett
a zenére lüktet a ház!! Jól megörültem, hogy egy rejtéllyel kevesebb, aztán
reggelre el is felejtettem az egészet. Pár napra rá az első Bourne filmet is
vetítették, melyben egy autós üldözés alatt is ez a nyomulás szólt.
Innen egy lépés volt kinyomoznom, hogy Paul Oakenfold Ready Stedy Go című
szerzeménye a szóbanforgó remekmű a 2002-es Bunkka albumról. "Isten áldja az
internetet!". Érdekel róla a véleményetek! (Ne csak én okoskodjam mindig!)
Itt megfülelhetitek:
 
https://www.youtube.com/watch?v=sPZcPfzKn_U


Úgy visz mindent, hogy nem lop sem a Depeche Mode-tól, sem a The Prodigy-től.
Nagy szó!
Az egész album rendben van, tetszik. És persze szól, mint az állat.
Egyébként, áldom az eszem, hogy nem néztem meg az 1408-at Münchenben egyik éjjel
annak idején, de erről majd később..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr341133184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása