HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.02.19. 08:01 Krap

Postás(, rendőr, vasutas)

- Legközelebb nem fogadom el, ha így meg van gyűrődve.
- Nyilván nem direkt gyűrtem meg. Így fér bele a pénztárcámba. Nem én találtam ki, hogy ilyen alakja legyen egy csekknek.
- Az ügyfélnek feldolgozásra alkalmas állapotban kell tartania a csekket.
- Amíg nem vezették be azt a gépet, amelyik visszaköhögi, addig csak pecsételt kettőt, és kész. A géppel arcozzon, ne velem!
(Hajt rajta kettőt, és beveszi a gép. Itt vesztett. :)
- Legközelebb nem veszem el.
- Hoppá! Most szóljon hozzá!! Hirtelen feldolgozásra alkalmas állapotba került!!??

Évente kb. 3-szor eljátsszuk ezt. Most éppen beszélgetős kedvemben voltam.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr105818739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2014.02.19. 08:48:48

1. Vegyél egy nagyobb pénztárcát! :)
2. Utald át NetBankból!

Én hetente fizetek be csekket, a tökéletes szállítóeszköz egy kinyitható karácsonyi üdvözlőlap.

(Ui: Vajon miért érzem azt, hogy ahol (amiben) csak lehet, imádsz kötözködni?)

Krap 2014.02.20. 16:18:04

Nyilván én fogok igazodni a "postás, rendőr, vasutas" világhoz...

tizenkéthúr 2014.02.21. 11:02:40

Ha ez kijelentő mondat, akkor rendben, hiszen ebben a világban élsz.
Amennyiben az ellenkezőjét gondolod, akkor meg csak keressed továbbra is a konfliktusokat, biztosan jó érzéssel tölt el (legalább történik valami), különben nem tennéd!

"Szegény boldog lelkiek."
süti beállítások módosítása