HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.04.22. 08:08 Krap

TV or not TV

Úgy 5 évente behal a TV-m. Régi, jó, szeretem.
Olyankor elviszem egy régi haveromhoz, aki jelképes összegért, és/vagy egy üveg pálinkáért megcsinálja. Idén viszont nagy eséllyel már nem menthető a jószág.
Így egy hete TV nélkül vagyok. Egészen más életforma. Kezdtem megszokni, megkedvelni.
Aztán egyik haverom kérdezte, hogy láttam-e ezt és ezt. Mondtam, hogy betojt a TV-m, tehát nem. Erre: miért nem szólok, Neki van a garázsban egy, azt kölcsönadja. Így is lett.
Most ott tartok, hogy sajnálom, hogy ilyen kicsi, kellemetlen, hogy csak 25 adót tudok tárolni rajta, hiányzik a teletext, és leginkább a távirányító.
Fura egy életet élünk.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr506065892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2014.04.22. 20:13:24

Nézd pozitívan: egy full HD-s, 3D-s, 150 centis okostévé után milyen váltás lenne ez a kölcsön készülék!? :-D
süti beállítások módosítása