HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.10.21. 08:07 Krap

Legalább az özvegy víg

- Igyunk vizet!
- Az mi?
- A víz nagyon erős! Hajókat cipel, házakat sodor el.

Ezen felnevettem. Kb. ennyi kiemelendőt találtam Lehár Ferenc: A víg özvegy operettjében.
A táncosok és a díszlet is dicsérhető, Fandl Ferenc pedig - jellemző, hogy prózai szereppel - kiemelkedett a darabból. Sokadik darab, melyben tetszik az alakítása.
Félreértés ne essék, nem a színészekkel, a zenekarral vagy a rendezéssel van bajom. Magának a teljes operett műfajnak a létjogosultságával kapcsolatban vannak kételyeim. 1905-ben még lehet, hogy elment ez a szint, de 2014-ben... Mondjuk, a nézőtér alapján azt mondom, hogy az idősebb korosztály vevő rá, de...
Néhány jó poén (több nagyon gyenge), nulla darab emlékezetes, jó "dal"; jó színészi alakítások és hangok, néhány (2-3-4)jó zenei ötlet... Kb. ennyit adott az előadás.
Nem szeretem az operettet, így nem csalódtam, azt kaptam, amit vártam. Számítottam ismert dalokra, ez nem jött be. Mint ahogyan az sem, hogy könnyed, magával ragadó (Beatles szindróma :) dalokat hallok majd.
Nem tudom ajánlani.
Sok Fear Factory dal kell - a jobbak közül - hogy halványítsam emlékét. :)
A vízzel pedig csak óvatosan!

AVigOzvegy.jpg

AVigOzvegy2.jpg

A képek forrása: www.mnsz.hu

4 komment

Címkék: operett Lehár Ferenc


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr776812391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.11.17. 15:38:17

es az eltort korsot lattad mar? :) az a viz!!! nagyon veszeleyes!!! :D meg most is felrohogtem... nekem sem tetszet... csak a diszlet :)

2014.11.17. 15:46:52

azert olulok, mert szerintem mi is nagyon vigak voltunk az eloadas utan, nekem jol esett, de egyszeruen nem emlekszem mi volt a vicc amit a Balu kollegaja nem ertett... segits!!!

Krap 2014.11.17. 20:44:58

Abból az estéből azért nekem is kimaradt ez-az. A fehér rum a víznél is erősebb. :) Áldom az eszemet, hogy a paprikás cigibe nem szívtam bele. Tipikusan a "pedig jó ötletnek tűnt", illetve a "feláldozom magam a tudományért" kategória. :)

2014.11.28. 12:10:00

A viccet Te mondtad, de megut a guta, mert egyszeruen nem emlekszem :)
süti beállítások módosítása