HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.12.17. 08:01 Krap

Aurora rulez!!!!

Lehetnék büszke arra
Hogy nem kenték fel a Berlini Falra
A KGB-sek a képemet
Mért ne hazudnék szépeket?

Tenyerén hordott engem ez a város
Véres kezeit Kádár János
Nem törölte soha belém
Ő volt nekem a tortán a krém

Spicliket én itt nem is láttam
Karácsony este bőrkabátban
Fekete autón, ha esett a hó
Megjött mindig a Télapó

   Jó időben, jó helyen
   Jöttem a világra én
   Tenyerén hordott engem ez a város
   Senki se kötött belém

Jó ebédhez szólt a nóta
Bejött a Szokolon a Szabad Európa
Vasárnap délben Terminátort
Senki se játszott, szájkosár volt
A rendőr kutyákon, nem mese
Erdős Péter kedvese
Ádám és Éva volt
Ha kinyitott végre a lemezbolt

Rohantam Neotont venni
Jó volt néha hülyének lenni
Jó volt néha hülyének lenni, jó

   Jó időben, jó helyen
   Jöttem a világra én
   Spicliket én itt nem is láttam
   Senki se kötött belém
   Jó időben, jó helyen
   Jöttem, tudod a világra én
   Véres kezeit semmilyen gyilkos
   Nem törölte belém

/Aurora: Jó időben jó helyen/

 Megvettem a zenekar 30 éves jubileumi koncert CD-jét (a két legutóbbi CD, amit vetten Aurora!). Kegyetlenül jó! A most megjelent, december-januári Metal Hammer melléklete. 990 Ft!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr186985705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2014.12.18. 20:08:39

A CD-t nem vetted (ki vesz manapság CD-t?), hanem ajándékként kaptad az újsághoz.
Csak precízen, ahogy egy mérnökhöz illik! ;)
süti beállítások módosítása