HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.12.19. 08:01 Krap

Push

Annyira elegem van a munkahelyből (maga a munka rendben, de a Vezír emberileg...), hogy már fizikai (!!) szükségem van az ilyen dalokra. Túrom a gépem, és hallgatom a műkincseket, amelyekről nem is tudtam, hogy megvannak. Ezer éve szeretem ezt a dalt (is), de az, hogy régen hallottam, illetve, hogy vannak benne finom - telitalálat! - újítások azt okozták, hogy a koncert többi dala közül is kiemelkedett. Csak álltam a villamoson és pislogtam, a kis lelkem pedig repesett, amikor hallottam. Fura, hogy évtizedek (!) elteltével is tud úgy hatni, mint amikor először találkoztam vele.

The Cure, persze, de 2:40-ig nem "énekel", úgyhogy azoknak is ajánlom, akiket irritál a hangja.

Utánaolvastam, hogy hivatalos album-e egyáltalán, melyen találva leütött (Bestival), és mit látok? "Az album eladásából származó minden nyereség a Wight szigeti Ifjúsági Alapítványhoz kerül."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr926993209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása