HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.04.01. 17:11 Krap

Utaztam

...ott fáztam meg ilyen rettenetesen. Nem hittem volna, hogy a nemszeretem munkahelyem miatt jutok el a következő olyan országba, ahol még soha nem voltam. Azt hittem, inkább akadálya (lesz) az utazásaimnak, mint segítője. Akárhogyan is, ha csak egy városba is, ha csak egy szakmai kiállítás miatt is, a városból nem sokat látva eljutottam egy új helyre három napra. Igyekszem olyan képeket idetenni elsőre, amelyek nem annyira jellemzőek a városra. Utána azért segítek is kicsit, hogy sejthető legyen, hol jártam.

pict0005.JPG

pict0013.JPG

pict9851.JPG

pict9919.JPG

pict9996.JPG

Van az országnak saját, híres légitársasága. Még a Manchester United-ot (és kedvenc Scholes-omat) is szerepeltették reklámjukban pár éve.

A buszos képen az az érdekes, hogy a bal-kormányos járművek balra tartva közlekednek a pálya közepén - gondolom, azért, hogy a korlát a sofőr oldalán legyen, és ezzel kevesebb baleset legyen.

Nagyon nagy város. Naponta 1-4 órát taxiztunk, buszoztunk (mondjuk, majdnem mindig ugyanazon az útvonalon), de max a hatodát (tizedét?) (sem) láttam. Szabadidőm gyakorlatilag nem volt, így elmondhatom, hogy alig láttam belőle valamit. Például a metrót sem. A villamosaik modernek, a várost pedig keresztül-kasul szelik a soksávos "autópályák", rajtuk olyan közlekedési morállal, hogy senkinek nem ajánlom a taxiban az első ülést. Én kipróbáltam - sokkoló.

Teljesen (?) más kultúrkör, de - mint a képeken is látható - mégsem volt annyira más, mint vártam. Kellemes meglepetés volt.

Nem mondom, hogy "álmaimban arra járok minden éjszakán", de örülök, hogy láthattam. Szerintem akár vissza is mennék. Legközelebb sokkal jellegzetesebb képekkel igyekszem jelentkezni erről a két kontinensen fekvő ősi városról.

Rossz lázasnak lenni, így most csak ennyi. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr17327364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása