HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.04.13. 08:05 Krap

Zajlik

     Péntek este összefutottam J-vel, aki éppen futott. Volna. Egy szerencsétlen kivert kutya ugyanis nem tágított mellőle, Ő pedig félt, hogy a kutya megharapja. Amikor közelebb mentem a jószághoz, hogy engem kövessen a továbbiakban, megijedt, azt hitte, bántani akarom.
Erről eszembe jutott egy The Cure szám.
     Vasárnap (véletlen, de szintén J-vel) láttam az inkább érdekes, mint jó Füst Milán darabot, a Boldogtalanokat. Ullmann Mónika meglehetősen nagyot játszott benne.
     Ma pedig azonnali hatállyal felmondok a munkahelyemen.
Kíváncsi vagyok, melyikről mesélek majd a héten.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr617361870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.04.14. 10:21:53

Latom Ullmann lázban égsz :) illetve Ullmann forever ugyebar :) sajnos keptelen vagyok kecsöppölni, mert vagy egy fel eve nem jartam itt... :( remelem jol vagy! :)

Krap 2015.04.14. 10:41:28

Eddig max. poénból Ullmann Mónikáztam, (illetve azért, mert Ő a társulat legismertebb tagja) de tény, hogy mindhárom darabban, amiben láttam jó volt. Ebben kiemelkedő. Engem jobban megfogott, mint az Égig érő fűben :)). Mondjuk, akkor még nem hatottak meg a szőkék... :)))
És, amiért ilyen vagy - legközelebb SIMÁN beszélgetek Vele, ha úgy alakul, hogy felviszel a Színház krimójába! :)

"Kecsöppölni"???

2015.05.08. 14:38:46

Catch up... utoléni a bolg olvasasban, hogy mi van Veled... és felmondtál?
süti beállítások módosítása