HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.05.12. 08:05 Krap

21. Dobosgála, Cegléd (Syrius Legacy, Random Trip)

    Mivel (sajnos?) nálam a "könnyű" zene 1980-ban kezdődik (kivéve a Sex Pistols-t!), a Syrius zenekarnak csak a hírét ismertem, a zenéjét nem. Syrius Legacy néven öt fiatal fura felállásban (dob/ének, két fúvós, főleg szaxofon, basszusgitár, billentyűk) jó kis íztelítőt adott az életműből. Sokkal kellemesebb volt, mint amit vártam. Kísérletező (mondjuk, ez stimmel), "agyatlan" elborulás, ósdi hangzás, idejétmúlt dolgok helyett egy egyéni (!!), helyenként (a szó jó értelmében) populáris zenét kaptunk. Nem ezen a vonalon mozog az ízlésem, de jó halgatnivaló volt.
     A Random Trip egyetlen DJ-vel indított, majd bekapcsolódtak a többiek, a két ütős, basszusgitár, billentyű és a három énekes - ha senkit nem felejtettem ki.
Szívesen néztem volna őket, mert a 3-4 "dal"ból, amit láttunk az egyik rendesen megmozgatós, partyzós volt.
Jól érezték magukat, látszott, hogy szeretik, amit csinálnak. A többség bealudt, így nekem is indulnom kellett haza... :(
Érdekes zenéjük "műfaji határokon átívelő improvizációs koncertsorozat".
És a nap legjobb pólóját is ők prezentálták. Csak lestem, hogy "Mi a ....?!". :)

Összességében örülök, hogy nem "600 óra" jazzt kaptam a fülembe, töményen, hanem kevés, de különböző stílusú fellépőt. Mert a dobolás nem csak a jazz-ről szól.

random152.JPG

random157.JPG

random160.JPG

random164.JPG

random166.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: Cegléd Dobos Gála


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr417447288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása