HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2020.04.20. 11:13 Krap

"Maradj te is otthon, igen"

Mint említettem, sokat hallgattam rádiót mostanában. Így a járvány ihlette (??) dalokat is. Mert jöttek. Szépen, sorban.
Az első meglepett. Csak lestem, hogy "ez mekkora gáz!", de hamar kiderült, hogy Kovács András Péter, azaz egy humorista szerezte, így már egynek elment. A sörös poén még jó is benne. Aztán jött a többi dal. Azok is megleptek. Egyre rosszabbak. Csak lestem, hogy "ez AZ EGÉSZ mekkora gáz!!!". És lesek a mai napig, ha véletlenül beleszaladok egybe. Mert egyszerűen nem tudom elhinni, hogy egy MŰVÉSZeti ágat művelő emberből mindössze ennyit hozzon ki egy helyzet, ilyen dalokkal tudja kifejezni magát.
Valahogy nem tudom elképzelni egyik kedvenc zenekaromat sem, ahogyan például a címben szereplő (szerintem ez a legalja. A Republic-nak sikerült megalkotnia.) sort énekli.
Az egyik műsorvezető is benézett a béke feneke alá szintben: "Következik Rúzsa Magdi slágere, a Most élsz". Paff. Kb./pontosan egy évvel az énekes hölgy születése előtt jelent meg a dal, és lett sláger.
Hosszú időre ismét leszoktam a magyar rádiókról.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr10015625544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása