HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.12.04. 10:21 Krap

Pearl Jam : Ten


Nyilván "Tiszta szégyen, Mónika! Hogy' néz ki?", de el kell ismernem,
hogy ma hallottam életemben először Pearl Jam albumot.
A '92-est, tehát van egy szerény 14 éves késésem.
Érdekes, jó zene, de nem maradtam le semmiről, ugyanis nem fogott meg.
Olyan bluse-os, alteros, rockos, de alapjában grunge, ami, mint stílus
(a Nevermind-ot leszámítva a Nirvana-tól) elment mellettem anélkül, hogy
megérintett volna. Pedig még a Soundgardent is láttam a Guns N'Roses
előtt játszani, de semmi.
Az viszont tény, hogy a Pearl Jam-ben ott a SZENVEDÉLY. Hallom tehát,
hogy mitől szeretik őket annyian rajongásig, de nem tudom átélni.
Pedig az tény, hogy nem rosszak. Van ilyen.
Dennis Rodman kedvenc bandája, Luca is rajong értük, Vr egyszer poénból
elment rózsaszínben egy koncertjükre, és azt mondta, nagyon be volt
állva/tépve a brigád.....

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr99251816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2007.12.08. 13:59:29

Hát ilyen zeneileg alulművelt emberek írogatnak a rockinformba!:-)
Remélem az Alice in Chains-t azért ismered!
Nekem csak az I.-II. Pearl Jam lemez tetszett utána következők már nem nagyon. Talán a másodikat kellene még meghallagatnod.
Megtaláltam bent a gépemen a Symbol of Life-ot a Lost-tól! Tőlük viszont bármit bevesz a gyomrom, nekem ez sem rossz, bár akkor nagyon lehúzta őket a sajtó.
süti beállítások módosítása