HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.04.14. 07:59 Krap

Rockinform

Tévedtem. Mégsem jelenik meg a következő Rockinformban a Kreator DVD ismertetőm.
(Most nagyon úgy néz ki hogy,) Nem lesz ugyanis következő lapszám, megszűnik a magazin.
Nem kaptam felhatalmazást, hogy publikáljam, hogyan és miért, így a véleményem
sem írom le.
Köszi a 158 lapszámot és köszönöm, hogy az utóbbi néhány évben tagja lehettem ennek
a zenét hozzám hasonlóan szerető CSAPATnak.
Nagyot alkottak, büszke vagyok, hogy ha csak egy keveset is, de hozzátehettem munkájukhoz.
Nem is munka volt ez.
((Még meg sem kaptam az utolsó lapszámot, máris hiányzik az alkotás, hiányoznak a
srácok, hiányoznak a zenék, melyeket általuk ismerhetnék meg.))

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr17424592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ex-edződ 2008.04.14. 09:15:37

És aki a friss (áprilisi) Hammer kuponjával előfizetett 1 évre az Informra, most sírhat...???

Krap 2008.04.14. 12:39:44

Nyilvan megoldjak a kartalanitast valahogy'. Sirni csak akkor van oka, ha nem tud klasszikus zenet szerezni diplomaval a fiokjaban. :)
Avagy : erezni akarom, amikor Esz durban tolom, hogy az nem F dur.

ex-edződ 2008.04.14. 19:45:55

"Avagy : erezni akarom, amikor Esz durban tolom, hogy az nem F dur."

Hát, aki egy fél hanggal lejjebb hangolt gitárt felismer, annak egy nagy szekund távolság igazán nem okozhat gondot.
Az Esz-dúr két félhangnyival mélyebb az F-dúrnál.

"Sirni csak akkor van oka, ha nem tud klasszikus zenet szerezni diplomaval a fiokjaban. :) "

Zeneszerzésből nincs diplomám...
de azért szerzek ezt-azt...
Tessék itt nézelődni!

tizenkethur.musichello.com/

B.Biga 2008.04.16. 16:45:31

Én úgy tudtam a Metal Hammer már vagy 2-3 éve átvette(támogatta?). Most nekik nincs pénzük már rá vagy a szerkesztőség állt a fejre?
süti beállítások módosítása