HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.04.08. 08:01 Krap

out of the blue

Nem túl régen (2011.03.15.) írtam, hogy vannak dumák, melyekkel kenyérre lehet kenni.
Nos, ma hívott az abban a bejegyzésben említett francia (kicsit cseh és kicsit
német is) lány, hogy "Jövök vissza Szlovákiából. Holnap Megadeth koncert lesz 'pesten,
felvigyelek addig hozzánk kocsival? Ma este Pál Utcai Fiúk koncert is lesz, ha sietünk,
még elérjük".
Kész. Nekem ilyen nő KELL. :)
Hogyan ismerhet ennyire!?. :)
Ha megemlítem, hogy most is hozott bort (ha már Tokaj útba esett)...
Komolyabban: villámlátogatása ébresztett rá, hogy hozzám soha nem jön vendégségbe
senki. Ez összefüggésben lehet azzal, hogy nem is hívok soha senkit, mert a lakásomat
szent barlangnak tekintem. Érdekes.
Pedig amikor betoppan valaki, általában örülök (addig, amíg elmenetele után fel nem tűnik, hogy max. sörrel kínáltam meg, de általában még azt is elfelejtem).
Nem vagyok egy jó házigazda, na.
Ja, a hölgy hozott egy szlovák bonbont (Franciao-ban NEM a bonbont hívják annak,
hanem a fiigurás gumicukrot, vagy mit), aminek a neve az Ő nevével egyezik meg és
"Mindig ezt kapom, ha Szlovákiába megyek".
Történt mindez azon a napon, amelyen a legutóbb a hölggyel és barátjával letekert útvonalat tettem meg bicajjal, csak éppen az ellenkező irányban.
Jelentem, Jávorkút, a Bükk fennsík (Nagy-mező), az egri út és Hollóstető is jól
vannak.
Hó már nincs, az árnyékos részeken kaszálni lehetne a hóvirágot. A bükk még nem
zöldell, de 400 méter alatt már nyílnak a virágok, a bokrok kezdenek zöldbe borulni.
Mondhat nekem bármit a sok alföldi betyár, amíg nem próbálták ki, milyen 10 percekig
negyven (de inkább ötven) km/óra sebesség fölött bicajjal zúgni lefelé, miközben
csak fákat, a távolban pedig hegycsúcsokat látnak, addig semmiről nem tudnak meggyőzni.
És az után sem. :)
Fent kb. 17 Celsius fok volt, lent 24.
T-vel az az egy bajom van, hogy mindig akkor bukkan fel, amikor valahogy' nincs
kedvem angolul beszélni, és éppen ezért (sem) nem is megy különösebben jól.
Ő bezzeg nem hajlandó magyarul tanulni - bár újabban egészen sok minden ragad rá.
Eddig vártam a jó alkalomra, hogy megbontasam a francia bort, amit legutóbb hozott. Most (éjjel) azt kortyolom.
Jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr692808285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása