HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.06.13. 07:47 Krap

Előítéletek

Hogy mennyire hajlamos vagyok rá ! Elborzadok néha magamon.
Szimfonikus metal, opera-rock, hívhatják bárhogy', 1-2 zenekart hallottam
ilyesmi stílusban, de annyira klisések és (mondjuk ki) buták voltak,
hogy inkább csak a metal stílust járatják le, mintsem valmit hozzátegyenek
a zenetörténelemhez, így kerülöm őket. (Azok a kiherélt gitársound-ok !)
Ráadásul a Dream Theater ebben a stílusban is csinált egy nehezen verhető
(fél) albumot kb. 1 órában.
Jöttek a hírek : Operafesztivál, Therion konczert a Jégcsarnokban (!)
komolyzenei zenekarral és énekkarral.
Na és ? - gondoltam.
Mert hülye vagyok ! Abba nem gondoltam bele, hogy az operafesztiválon
nem léphet fel akárki. Ott sem esett le, hogy SVÉDEK !!!
(Svédország = magas fokú általános zeneoktatás, EGYÉNI zenekarok,
(ahogy az In Flames hörögve zúzza a Depeche Mode számot, de a LELKÉT
tökéletesen elkapja !!! ÁÁÁÁ !) csodaszép angol kiejtés
(BEHALÁS haj-, bőr- és szemszínű nők, de ez egy másik történet).)
Gitáredzőm (lassan Rólad szól a blog !? :) vett jegyet és javasolta, de
ez is kevés volt.
Aztán a jegye fölösleges lett (énekelni fog a kórusban a konczerten), plusz
hozzám dobta majdnem a teljes Therion életművet.
Felemelő, tartalmas, közérthető, remek ZENE !!!
Az lehet a titkuk, hogy ellentétben az általam hallott bandákkal, nem
a metalt színezik klasszikus zenével, vagy metalba pakolnak operás éneket,
hanem klasszikus művet alkotnak, de használják a metal hangszerparkot.
Tudnak komponálni, na.
Totális az összhang a kórusok és a dob+elektromos gitárok között.
Nem annyira technikás, de hibátlanul teljes, MÉLY, szép és változatos.
Aki ismer, tudja, hogy rettenet kekec tudok lenni, de ebben a ZENÉBEN
nem találok hibát !
Ráraboltam a jegyre, nagyon várom a koncertet.
Úgy néz ki, szegény Tori Amos esik ki, mert a Dream/Tori kettősből az egyikért
hajlandó lettem volna fizetni és a Dream ingyen volt, de így a Therion
4500 Ft-ért házhoz jön - arányaiban Tori csak max. szinten lenne 10 ezerért.
     A zsernyákoktól undorodom, ez nem fog soha változni, míg itt élek,
minden máson igyexem változtatni előítélet ügyben.
A Therion jó leckét adott.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr5397747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liliieee 2007.09.30. 15:19:21

én voltam a dream koncerten.,-- wow

de a torin nem , azóta bújoma netet és keresek felvételeket róla . . . most találtam egy cikket hogy elvileg felvették és le fogják adni a tvben, nemtudsz erről vmit??? ha igen,írj: jancalili@gmail.com
süti beállítások módosítása