HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.11.10. 18:31 Krap

Jap-Eng

Na, igen, ha az embernek van ideje! Megnéztem az U17-es női (!) foci VB-n a
Japán-Anglia meccset. Talán az év legjobb meccse volt. Ezt abból szűrtem le,
hogy végigszurkoltam a 90+30 percet és a 11-eseket, holott nem tudnám megmondani,
melyik meccset bírtam végignézni legutóbb. Nyilván a Manchester, vagy a Liverpool
egyik alkotása lehetett, mert pl. egy roma-juventusból kb. 10 percet bírok elviselni.
Egyenes kieséses meccs volt a 4 közé jutásért. Azt hittem, az angolok jobbak, de nem,
a japánok sokkal kombinatívabbak, okosabbak, labdabiztosabbak voltak. Kihagyták
viszont a helyzeteiket, az angolok pedig jól romboltak, és kétszer (az első és
a második félidő utolsó utáni perceiben) is egyenlíteni tudtak. Először egy jó
kiugrást követően, másodszor pedig egy nagyon távoli, döbbenetesen pontos lövéssel.
A 11-eseket berúgták (nem is értem, hogyan lehettek annyira higgadtak), a japánok
lába megremegett és egyet kivédett a brit kapus.
Japán is szimpatikus ország (és megérdemelték volna a győzelmet), de az angoloknak
szurkoltam. Mivel japán az egyik legjobb volt a tornán (nagyon kitömtek 1-2
csapatot), most már pláne szurkolok az angoloknak, hogy jussanak minél tovább.
Tiszta, sportszerű meccs vol - ezt nagyon bírom a női fociban -, viszont rengeteg
buta megoldás volt, főleg az angol oldalon.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr50761950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása