HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.11.12. 14:25 Krap

Gokyo, 4.750m, 2008.10.14., part I.

Na, a mai nap MINDEN. 4400m fölött egy új csoda kezdődik !
Feljöttünk egy csodás tengerszem mellé. Olyan türkiz, amilyen csak egy itteni
tengerszem lehet. :) Itt alszunk majd mellette.
Útközben már havas hegyek derekánál jártunk, itt már minden közel van.
Az éjjel rettenet volt, fázva alig-alig aludtam. Ma már remekül vagyok.
Ennek ékes bizonyítéka, hogy leszólítottam egy kék szemű hölgyet, akit néhány
napja megnéztem pár másodpercre, hogy "Szia ! Egy ideje nem láttalak.".
Aztán kb. egy órát beszélgettünk. Belga, tanít, ITT IS, ugyanis
5 hónapot (!!!) tölt itt ! Aranyos, közvetlen, beszédes, de nem szószátyár.
Meglátjuk,. Cseréltünk elérhetőségeket.
És - NEM vicc - amikor délben megérkeztünk a szállásra egy svéd (!!!) csoport
volt a kajáldában, akik közül az egyik egy magas, fehér bőrű, kék szemű,
SZŐKE, remek alakú hölgy volt ! Áááá. :)
Valahányszor egy csoporttal megyek valahová, mindig emlegetem, hogy remélem,
lesz svéd csapat :). Na, itt volt !
Egyszerűen jó közérzetem lesz, valahányszor ilyen gyönyörű hajszínt és nőt
látok, a svédek pedig nagyon sokan ilyenek.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr39765266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsi 2008.12.04. 11:25:12

Kicsit rosszul esett, hogy a mi látványunk nem javította a közérzeted :)

Krap 2008.12.05. 14:49:52

Nem hiszem. Nem vagy Te ilyen érzékeny! Különben is tudod, hogy a Te köhögésed tetszik leginkább a világon. :))
süti beállítások módosítása