HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.12.08. 17:33 Krap

Dec.6.

Úgy látszik, dec. 6. egy szerencsés nap az életemben. Aznap államvizsgáztam, és idén
akkor operálták ki a fémeket a kulcscsontomból.
Nem volt annyira kellemetlen, mint a törést követő műtét, de azért a kellemestől ez is
eléggé messze volt.
Két óra várakozás a betegfelvételen, majd egy fél napos semmittevés.
Este és reggel kötelező nyugtató (aludtam, mint a bunda), a műtő előteréig megúsztam
tű nélkül a történetet.
Ott az anesztes hölgynek csak másodszorra sikerülta kézfejemben az érbe szúrnia az
injekció és infúzió fogadó tűt.
Ez hatott. :)
Egyből mért egy 82 (!!!)/valamennyis vérnyomást - erre jól ráérzett Herb -, mellyel nem érdemes műtétet kezdeni,
de mondtam, hogy ne aggódjon, és hamar visszatornáztam a szokott 110-re az értéket.
Ismét két órán át műtöttek, ismét altatásban, de most négy órával (!!!) a műtétet
követően már mehettem haza.
"Alig" voltam kába, és a hányingerem (az altatás utóhatása) sem múlt el egyhamar.
Este a Chelsea hülyére vert egy spanyol "csapatot", de nem bírtam nézni, mert a
fény zavart, plusz nagyon álmos voltam.
Már a keddi műtét előtt néhány nappal elkezdett fájni a torkom és olykor
hőemelkedésem volt. A gyakorlatilag meztelenül a hideg műtőben töltött két óra erre
jól rátett. Tegnap már nem bírtam beszélni, de mára sokat javult a helyzet.
A vállam sem rémes. A műtét napján éreztem, hogy fáj a csont (mintha mondjuk
két nagyobb fogat húztak volna ki onnan, annyira - egészséges fogsorúaknak nem tudom
leírni :) és a seb is. Másnap ez enyhült, annyira, mintha jól izmon vágtak
volna (elefántpuszi), de mára már alig-alig érzek valamit.
A karom sokkal jobban mozog, mint az első műtétet követően - mondjuk, öt hét mozdulatlanra lekötözött állapotnál csak jobban mozoghat valami -,  szóval a varratszedést követően vélhetően emlék marad a történet.
Ez egy ilyen év (volt).
Ja: még csoki Mikulást is kaptunk a vacsorához vagy ebédhez!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr673448618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2011.12.11. 15:04:58

Másnap meg egy svájci kiscsapat vert meg valami angol 'csapatot'.(MU vagy MC már nem is emlékszem)
Aztán meg valami olasz kiscsapat is megelőzött egy másik angol 'csapatot', de gondolom ez is csak véletlen volt!
Na jobbulást!(meg ne szaladgálj meztelenül hideg műtőkben :) )
süti beállítások módosítása