HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.09.11. 08:03 Krap

Anneke

Írtam egy újab lemezismertetőt

http://www.musicring.hu/tartalom/Anneke_van_Giersbergen_Drive

és találtam a hölgyről egy (szerintem) fantasztikus videót. Az a tehetség, kisugárzás, humor!!! (Hang!!) Tiszta Suzanne Vega, csak szopránban és európaiban.

Maga a dal is jó választás, de a bakiparádé és annak lereagálása, előadása majdnem elviszi a figyelmet róla. Amikor azt hinné az ember, hogy ennyi, akkor belép a közönség! :) ÓRIÁSI!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr915501239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2013.09.12. 11:26:53

Mi az, hogy keleties hangköz, kedves kritikus Úr?

Krap 2013.09.12. 13:58:23

Olyan szerintem nincs. "Keleties hangközök" viszont talán vannak. Én hallom őket, értened, leírnod Neked kellene tudnod a jelenséget. :)
A pentaton skála is jellegzetes és felismerhető, ilyesmire céloztam, amikor keleties hangközöket említettem.

tizenkéthúr 2013.09.13. 09:04:00

Sajnos keleties hangközök sincsenek.
(Most az indiai hangrendszert a 22 részre osztott oktávval ne vegyük ide.)
Vannak viszont olyan hangközök, amik egymás után megszólalva (skála) keleties hangzásúak.
Még mindig Nálad van az Összhangzattan könyvem? Szeretném sürgősen visszakérni!!
;)

Krap 2013.09.13. 12:04:44

> Vannak viszont olyan hangközök, amik egymás után megszólalva (skála) keleties hangzásúak.

Rövidebben: keleties hangközök (alkotta skála). :)
www.youtube.com/watch?v=9ZROqlpLgIE

2:34-től. Neked magyarázzam? :)

(5:05-5:47- megvan a szóló? Mert James-nek sincs! :)
süti beállítások módosítása