HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.10.01. 08:03 Krap

Wilbur Smith: Gold Mine

WilburSmithGoldMine.jpg1970-es könyv, kb. akkor is játszódik egy afrikai aranybányában, illetve az ahhoz kapcsolódó helyszíneken.
Általában (mindig) én választom ki, hogy mit olvasok angolul, amely könyvek aztán gyakran évekig állnak otthon, mire egyszer ráhangolódom egyre-egyre, és elolvasom. Ezt egy ismerősön adta, hogy "nekem nem volt időm elolvasni, neked több van".
Elkezdtem, jól haladtam vele, be is fejeztem hamar. Kb. 260 oldal. A nyelvtana nem húzós és a szókincse is csak annyival haladja meg tudásomat, hogy még éppen lendületesen tudtam olvasni.
A bányában dolgozók, vezetőik és a tulajdonosok a szereplők. A történet egy egyszerű ám nagy volumenű csalás, áskálódás (szó szerint), ezt fűszerezi a szereplők összefonódása, egymáshoz való viszonya, annak változásai.
Kicsivel jobb annál, hogy könnyed nyári könyvnek mondjam, de (nagy) irodalmi értéket nem érzek benne.
Mivel másképp nem tudok tanulni, a célt remekül szolgálta, hogy szinten tartsam szerény angol tudásomat. Aki rendszeresen és sokat olvas, tegyen vele egy próbát!

Szólj hozzá!

Címkék: Wilbur Smith


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr115539091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása