HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.10.02. 08:03 Krap

Az órák - The Hours

Nagyon tetszik ez a film. Sokadszor fog meg a hangulata. A hétvégén tv-ben ismét bele-belenéztem, de tuti, hogy megnézem újra a közeljövőben.
Eleve hatásos lenne, de a szinte a teljes filmen végigvonuló szép/szomorú zene nagyon nagy érzelmi töltetet ad a mozinak.
Különböző korokban (is) élő három nőről, az életükről, sorsukról szól a film. Közülük az egyik az író Virginia Woolf, és a regénye (Mrs. Dalloway) (is) az egyik közös szál a három látszólag egymástól független történetben.
Rémlett, hogy mintha meglenne ez a könyv, és kevés keresés után meg is találtam. Nem csak, hogy megvettem, valamikor, valahol (Waterstone könyváruház(lánc), Anglia?), de a könyv közepén van is egy könyvjelzőm, azaz már egyszer elkezdtem.
Semmire nem emlékszem belőle a filmben is szereplő kezdő mondatot leszámítva.
Megvan, melyik könyvet olvasom el eredetiben legközelebb.
'Mrs. Dalloway said she would buy the flowers herself.'

TheHours.jpg

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr865539112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2013.10.02. 21:14:21

Megnéztem volna, de este 11 után nekem már ne kezdjenek egy filmet!
süti beállítások módosítása