HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2016.02.01. 08:03 Krap

X-akták

     Mit vártam a sorozat újraindulásától? Semmit. Úgy voltam vele, hogy megnézem, milyen lesz, hiszen a múltban is néztem, amikor tehettem. Nos, a nyitó epizód - talán nem csak azért, mert hajnal 2-től kezdtem neki - hatott. A bekaki faktort ugyan nem hozta - arra ott a második rész -, de az egész eddigi történetnek adott egy ügyes csavart, érdekessé téve a folytatást.
     Mulder öltöny nélkül, a két főszereplő elsőre lelakottnak tűnő, de valójában csak az idő vasfoga kezelte ábrázata..., apró dolgok, melyek dobtak az egyébként is erős összhatáson.
Aztán jött a második rész, melynek semmi köze az elsőhöz, egy önálló történet. Mintha az első rész meg sem történt volna. Csalódás.
Szeretem, ha egy történet elvisz a-ból, b-be, van értelme az eseményeknek. Az X-akták nyilván nem ilyen, nem lehet ilyen, hiszen a bizonytalanság, a rejtély fenntartása a fő fegyvere.
Amint kiderülne, hogy mi miért történik benne, véget is érhetne. Ez pedig egyértelműen nem célja a készítőknek. Marad tehát a toporgás, az egyet előre, kettőt hátra forgatókönyv.
     Majd eldől, meddig köti le az érdeklődésemet. Nem sok új rész készült, azok megkapják a bizalmat.
Amerikai. Sorozat. Ehhez képest nézhető.

xfiles.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr938340616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása