HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2017.01.18. 08:01 Krap

Descent

Fear Factory napot tartottam a napokban, és elgondolkodtam, hogy hogyan is kerülhettem először kapcsolatba a zenéjükkel. Hiszen sem a haverjaim, sem a rockinformos srácok közül senki nem ismerte, kedvelte őket annyira, hogy ajánlja. Szerintem valamelyik lap válogatás CD-je lehetett a ludas. Talán a brit Rock Sound, mert egy időben valami rejtélyes ok miatt (a CD nyilván szempont volt) vásároltam a magazint. Lényeg, hogy egy ilyen CD-n ott volt a végtelenül egyszerű Descent a zenekartól. Egyből megtetszett, hogy mennyire dallamos, súlyos, és hogy az elektronikus kis "küttyögések" mennyire jó kis extrát tesznek az egészhez (Hi-Fi-ben pláne).
Aztán, amikor kiderült, hogy SOKKAL dallamosabb, keményebb és gyorsabb a zenekar egyszerre, mint ez a dal, és hogy a ZSENI dobosuk ebben a nótában csak alszik :) (ja, a végén is, ahol azért már odacsap néha!) már nem volt menekvésem, nagyon nagy kedvencem lettek.
Hátha lesz, akire szintén a kellemes újdonság erejével hat a nóta:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr112133035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása