HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2017.05.16. 08:01 Krap

"Theodore"

Annyira megörültem, amikor váratlanul feltűnt egy sorozat idei/tavalyi epizódjában!! Nagyon megöregedett (78 éves), de azonnal felismertem, és egyből lerohantak az érzések. Amint megláttam nevettem és örültem, hogy él, hogy jól van és hogy a mai napig képes örömöt, vidámságot okozni a puszta megjelenésével. Szerintem erre teremtetett. Remélem, sokszor látom még képernyőn.

bigblloyd1010.jpg

Christopher Lloyd /The Big Bang Theory, Agymenők, 10. évad 10. epizód/ 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr812505307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása