HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.01.02. 15:04 Krap

Kezdődjön el!

Kezdődjön el!
Két szem figyel
Kit érdekel, hogy
Nincs más, ha ő az
Most jött el.

/Heaven Street Seven : Kezdődjön el/

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr8725479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márti 2007.01.02. 18:34:04

Mostmár nem csak két szem figyel!Így hát kezdődjön el!Lánggal induljon , izzon végig lankadatlan amit kelt és amit ad....

Kati 2007.01.02. 19:50:43

Na, mégegyszer. :-) Szóval én nem vagyok ilyen költői, de attól még az én szemeim is figyelnek, szóval Hajrá! :-)

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.01.02. 21:44:53

Azt olvastam az imént a címben, hogy "Dark Light". Nem tudok már olvasni.
Azér a dark light olyan lehet, mint a drótnélküli áram.

Egyebekben üdvözletem mindenkinek, beleértve Pepeszaktársat is, abból az alkalomból, hogy felvehette a Blog Krapulax Pepe nevet és hogy életemben először belenéztem eg ilyen izébe, ami nem Alog, nem Balog és nem is Balogh.
Csak így továbbb, elvtársaim az Úrban, előre az Andrássy úton!

P · http://ha_megjelenik_nem_irom_beeee_:PPP 2007.01.03. 09:20:00

Van Dark Light is. Nem kell hozza mas, csak egy fekete villanykorte.
Most akkor itt mindennap olvashato lesz, milyen zenet hallgat Pepe, meg milyen fehernemu van rajta meg ilyesmik?
süti beállítások módosítása