HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.01.23. 10:33 Krap

Brahms

 Tegnap voltam egy hangversenyen és az szúrt szemet, hogy mennyire 'belterjes' volt régebben (is) a művészvilág. Tengernyi híres zeneszerző ismerte egymást.

Tegnap azt tudtam meg, hogy az ifjú Brahms (képünkön) útjait Schumann is egyengette. Utóbbi (Sch.) nem teljesen ép elmével öngyilkos szándékkal beleugrott a Rajnába (1854.) és ennek kapcsán/hatására előbbi (Br.) (kb. 22 évesen) írt egy zongoraversenyt.

Nem is rosszat. Ezt és az utolsó (IV.)szimfóniáját néztem/hallgattam tegnap élőben. Mindkettő eléggé jó, de nem haltam be tőlük. Szeretek klasszikus zenét hallgatni, de kevés érint meg úgy igazán.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr4630349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.01.23. 19:41:46

Nekem a szimfonikus zenékkel csak annyi a gondom, hogy túl kevés benne a gitár meg a szaxofon. Egyébként nagyon szeretem. Na nem mindet, csak amelyikben nem énekelnek, pláne ultrahangon. Meg asse jó, hogy ki kellene öltözni a koncertre, hallgatásilag, különösen nézésileg.

Brahms élőben is úgy néz ki, mint a képen?
süti beállítások módosítása