HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.03.09. 08:12 Krap

Bangkok, part 3, Wat Arun

Ha jól értem, az 1600-as években épült, de az 1800-asokban is
zajlottak a dolgok körülötte.
A neve egészen találó – a Hajnal Temploma.
A sok Rama nevű király közül minimum az egyiknek itt találhatók a hamvai.
Mint írtam, a folyó (Chao Phraya) ad egy nekem nagyon tetsző
hangulatot Bangkoknak, a Wat Arun pedig a folyót
teszi még hangulatosabbá.
Csendesen méltóságteljes (kb. 79 méter magas), gyönyörű, de egyáltalán nem
hivalkodó, sőt, kissé talán még vissza is húzódó.
Távolról is csodás látvány, tűző napfényben és csak a sziluettjét mutató
alkonyban egyaránt (éjjel ki van világítva, úgy nem láttam, de nem is bánom,
mert nem szeretem a mesterséges dolgokat), de igazi szépsége csak közelről csodálható.
Aprólékosan kidolgozott - porcelán díszíti teljes felületén -, talán
(számunkra) túlzottan aprólékosan is, a giccsességtől azonban távol áll.
Illetve inkább a giccs áll távol Tőle.
Hangulata van.
Sajnos a felfelé vezető lépcsőknek csak az első (alsó) szakasza van megnyitva.
Szívesen sétáltam, merengtem volna a magasabban fekvő részein is. Szerencsére a nem
gyenge optikai zoom velem volt : ), így legalább fotón megvannak a meg nem
közelíthető felső részek is.
Órákon át tudtam volna fotózni – ha bírnám a hőséget – ugyanis rengeteg
felfedezni való van rajta. Sok kis apró részlet, melyek nem hasonlítanak
egymáshoz (virágok, az alakok, melyek körbe szegélyezik a főépületet és
melyeket mi csak bohócoknak hívtunk), mégis össze tudnak olvadni egy szerves
egésszé.

De miért beszélek, amikor itt vannak a képek ???!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr2144555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása