HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.05.30. 08:05 Krap

FTC-Győr, női kézi

Ez a meccs döntött a bajnoki cím sorsáról. Csak a végét láttam, azt is véletlenül.
Szerencsére van m1 Kassán is.
Az utolsó percekben teljesen kiegyenlített volt az állás és a játék is,
az utolsó pillanatig - szó szerint az utolsó másodpercig- nyitott volt,
mi lesz a végeredmény, ki lesz a bajnok.
Vitatható játékvezetői ítéletek, eladott labdák, őrületes csata és a végén
az FTC örülhetett. Az utolsó másodpercben a Győr dobott kapufát, ha az bemegy,
vagy szabálytalanságot fúj a "bíró", akkor ők a bajnokok.
Ami miatt említem, az a 2 edző nyilatkozata néhány perccel a meccset követően,
azaz olyan hamar, hogy semmi idejük nem volt lenyugodni, értékelni.
FTC edzője (Németh András) : elismerte, hogy szerencséjük volt és, hogy könnyen lehetett volna ezüstérem is a vége.
Győri edző (Róth Kálmán) : a bajnokságot nem ezen a meccsen bukták el, ezért kár is lenne a részletekkel foglalkozni.
Csak lestem !!! Le a kalappal mindkét szakember előtt !!! Nem emlékszem, hogy
valaha láttam/hallottam volna ennyire sportszerű és szimpatikus nyilatkozatokat !
Belegondoltam, mi lett volna, ha ez egy focimeccs... Jobb bele sem gondolni !

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr9289226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása