HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.05.31. 09:41 Krap

The Cure, Dream Theater

Kerestem egy dalszöveget, ezért The Cure-t hallgattam és meglepve konstatáltam,
hogy mennyire régen tettem ezt. Ők "A zenekar" számomra.
Az első hangtól, amit tőlük hallottam a hatásuk alatt vagyok. Most is jól esett,
hogy ugyanazt érzem bennük, mint bármikor.
Ma talpig feketében vagyok, nem tudatos, de valószínűleg a The Cure is közrejátszott ebben.
1 héten belül Dream Theater koncert lesz, ezért őket is elkezdtem hallgatni.
Huh !!! Brilliánsak. Nagyon remélem, hogy összejön minden és ismét megtekintem őket élőben, mert... Na, de majd inkább a koncert után lelkesedem.
Egy haverom véleménye róluk, miután meghallgattattam Vele 1 órányi zenéjüket :
"Ha ők MINDENT el tudnak játszani, akkor mi szükség más zenekarokra ?".
Egyik koncertjükre eljött velem egy metalt nem nagyon szerető, de a zenére nyitott
hölgyemény. Nem igazán talált szavakat (az ámulatra) a koncert után a látottakra/hallottakra.
Keressetek meg a képen : valahol jobbra a felső harmadban vagyok. :)
Ezt a képet a dobos (DOBOS) készítette. Holnapra kicserélem jobb minőségűre (vagy
nem). Azt nem látni ilyen felbontás mellett, hogy mindenki MOSOLYOG a képen !
Időközben megjött a(z ex) klasszikus gitár edzőm véleménye az új Dream albumról
(én nem hallgatok bele a koncert előtt) :
"A Dream HIHETETLEN, minden idők legjobbika, és még végig sem hallgattam! :)"

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr6489809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi 2007.05.31. 21:23:07

Jó kis szegedi Cure koncert ... :)
süti beállítások módosítása