HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.09.11. 07:18 Krap

'Put the kettle on'

Tegnap már majdnem beteg lettem. Ez a hideg(ebb) idő könnyen betesz az
elkényeztetett torkomnak. Már kezdtem fázni, ez a láz előtti állapot nálam,
csináltam hát egy (két) jó angol teát.
Életemben először nem filteres teából.
Ezt éreznetek kell, ki kell próbálnatok !!! Színtiszta tea, tejjel.
Ízharmónia, egy semmivel össze nem téveszthető, nálunk nem ismert,
utánozhatatlan íz és illat. És a melegség, mely átjár !
Újra átéli az ember Anglia érdekes klímáját és a biztos védelmet is ellene.
Mindezt egyszerre. Mint a kandalló mellől nézett farkasordító téli hideg..!

Első utamon magyaroknál voltam, így kimaradt, de amikor másodszor (eddig sajna
utoljára) jártam Angliában, akkor kipróbáltam (a tejes teát) és nagyon rákattantam.
Vettem is eleget, de 1 év alatt elfogyott. Aztán ismét hozattam/kaptam ajándékba.
Ezek filteresek voltak, de nem régen kaptam filter nélküli, "klasszikus" teát is.
Fémdoboz, ilyesmi. 2 kávéskanálnyiból fél liter döbbenet erős és finom itóka lett.
Sok minden eszembe jutott : hogy hányszor mosolyogtunk Dettivel a "Tegyek egy
kettle-t on ?" és hasonló mondatokon; a szitáló eső (nem is hívnám esőnek),
India, a Birodalom.... Megérinti a lelket. Olvastam egy könyvben, hogy a
krisnásoknál tiltott a koffein teartalmú tea. Szerintem ezzel (is:) mellé lőttek,
mert érzésem szerint pozitívan hat a lélekre.

Megvan az első negatív dolog az új melómban: Karácsony után szabadságon KELL lenni.
A "kell" szó eleve nem tetszik, és ha belegondolok, ez azt jelenti, hogy 3 hét
szabadságom marad egész évre. Ez egy nagyobb és egy kisebb út. Ennyi.
2 karácsonyi szakítás után, mindig melóztam a 2 ünnep között,
mert valahogy 10 éve soha nincs Karácsony feelingem...
Eleve nem szeretem az ilyen kampányszerű dolgokat.
Jut eszembe : "Most menj templomba ! Elkerülöd a húsvéti tolongást!". :)
Ja : és nem lehet fizetés nélküli szabadságra menni. Van ilyen ??
Mindegy, megoldjuk. Úgyis a teáról akartam írni.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr100162349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.09.11. 13:12:40

Érvényes: 2010 március 1-ig. Vagy január 3-ig. Szerencsére a 2010 egyértelmű, mer' ha 01/03/10 lenne, akkor
2001. március 10.
2001. október 3.
2003. január 10.
2003. október 1.
- és ez esetekben már érvénytelen lenne a tea. Még szerencse, hogy az évet kiírták.
Nem árt vigyázni.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.09.13. 22:53:07

Nesze neked Krap szaktárs, angol kiejtés meg (félig-meddig)metálzene!
www.wingmusic.co.nz/listen.html

Hülye japánok, japán hülyék!
süti beállítások módosítása