HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.12.18. 07:40 Krap

Debussy, Brahms, Stravinsky

Megleptek egy tiszteletjeggyel, a lidokain hatása után a kezelt fogam
nem fájt, hát mentem.
Kedvenc szimpatikusaim a Karlsruhei Zeneművészeti Főiskola zenészeivel
egészültek ki ez este.
A sorrend egyben a tetszési sorrendem is volt :
   Debussy : A tenger. Az első tételben van egy olyan rész, mely
visszaadta a hullámok erejét. Úsztatok már akár csak 1 méteres hullámokban ?
Döbbenetes élmény. Zenében ezt csak az ide még januárban szövegével bekerült
Ocean Rising-ban (Justin Sullivan) éreztem, illetve a Dream Theater Budokan-os
koncertjén volt egy kis ideig egy ilyen háttérvideó.
   Brahms : D-moll zongoraverseny (OP.15). Na, itt már több dolog
nyerte el tetszésem. Pl. a teljes második (lassú) tétel. A nap nyertese pedig
   Stravinsky : Petruska - baletszvit : ennek kb. a 2/3-ára mondom,
hogy egyértelműen jó. Fúvósokkal előállított egy olyan "effektet", amit élő
zenében még nem hallottam. Lestem egy nagyot. Egyébként karakteres stílusa
van (naná, hogy oroszos. Milyen legyen ! :) és ez a stílus tetszik.
Már 4-5 (nagyon) különböző pontján ültem a Művészetek Háza nézőterének
hangversenyen. Általánosságban egészen jól szól, de nagyon nem mindegy,
honnan fülel az ember.
Ex-gitár-edzőm : van balkezes vonós ????
Aztán éjjel olyan apró dolgoknak tudtam örülni, amelyeknek eddig soha,
mert mindig természetesnek vettem őket: tudtam vacsorázni és nem fájt
a fogmosás.
Azt hittem, pár napig nem lesz ilyesmi, de talán szerencsém van.
Vagy csak jó dokit fogtam ki

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr81267796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása