HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.03.03. 08:24 Krap

Szabad Európa Rádió, Ritmiklift

Úgy látszik, x havonta visszatér az életembe ez a 2 (3) zenekar. Jól teszik.
Bencéék (SZER) stílusa, hozzáállása működik nálam. A különböző karakterek jól
egészítik ki egymást, jó ötlet, hogy mindkét gitáros énekel is és a számaik is
rendben vannak. Most egészen jól szóltak, főleg Marci dobjai voltak a helyükön.
Leginkább rá figyeltem (előtte egy ne gyenge klasszikus gitáros koncertjén
voltam -> nem lenne fair bármilyen összehansonlítás).
Nem üti szét a házat, nem is bonyolítja túl, az arckifejezése olyan, mintha küzdene
rendesen a témákkal és mégis, most először mondtam azt Rá, hogy JÓ. Az nagyon látszik
és nálam nagyon bejön, hogy minden jel nélkül dobol, csak a többiekre (és magára) figyel.
Ettől nagyon élő lesz az egész produkció. Azt viszont nem értem (és akkor kötök a
következő zenekarra is), hogy egy Ibanez, vagy egy Epiphone hogyan engedheti meg
magának hogy egy az egyben nyúlja Gibson Les Paul-t. Lecsóval is beszéltem már erről,
de soha nem fogom megérteni. Én eljhiszem, hogy remek találmány és, hogy egy eredeti
méregdráge, de akkor is : annyi féle gitár van a világon !
Pl. a Ritmiklift egyik gitárosánál egy új Telecaster. Típusra is új !
Csak lestem, ilyet még nem láttam ! Pepec jól néz ki (még mindig ódivatú, de a
minimális újítások új fazont adnak neki) ! Kedvenc hangszerem. A Ritmik-es tag kezében
jól állt. Na, igen, aki ismer sejti, egy ilyen mondat után lelkendezés jön. És tényleg !
Világítás nélkül, csak a háttérvetítés elvont képeinek fényében játszottak.
Csont hibátlan hangzás, remek dalok, szuper hangulat. (De nem szeretik az újságnál,
mikor ilyen hiányos mondatokat írok !) Nagyszerűen éreztem magam. Keressétek a neten
a leszedhető dolgaikat, mert egy ismerkedést mindenképpen megérnek !
Nálam 100%-ban működik amit csinálnak. A logikának és az elszállásnak egy olyan
tökéletes elegye/határa a zenéjük, mely mindkét "végletnek" a legjobb
tulajdonságát, hatását hozza/adja.
Nem nagyon megy most a fogalmazhatnék, úgyhogy legyen elég annyi : hibátlanok,
egyéniek, klisémentesek és élőben aztán nagyon ott vannak.
A Bront eddig soha nem tetszett, így most nem adtam esélyt nekik,
átbeszélgettem koncertjüket. Bőven volt kikkel.
A SZER setlistje. Az nagyon tetszett, hogy "Miért nem játszottátok az Angyalt ?" (legjobb számuk), "Mert unjuk" ! :

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr67362984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása