HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.03.26. 07:57 Krap

MAnökken ProlEtarZ, Szabad Európa Rádió

Sugék (MAPEZ) miatt mentem el a koncertre, hiszen Bencééket (SZER) néhány hete
láttam legutóbb.
Múlik az idő, nőnek a gyerekek ! Sug-ot egy kedves, TISZTA, szép, fiatal lányként ismertem
meg jó néhány éve, aki annyira félénk (?), zárkózott, csendes volt, hogy el nem tudtam
képzelni, hogy színpadra lép és frontemberkedik. Aztán láttam/hallottam zenélni és
nagyon rendben van. Mostanra persze egy valamivel vagányabb, közvetlenebb NŐ lett
belőle, de az alap pozitív dolgok nagyon ott vannak Benne. Szeretek Vele találkozni,
vagy mailezni, mert annyira más, mint én, de azért vannak közös dolgok a
gondolkodásunkban. Én így érzem legalábbis. Azt leírom még egyszer, hogy SZÉP,
mert a színpadi kinézetük alapján nem biztos, hogy ez látszik.
Ott ugyanis szándékosan jelmezt vesznek fel (mindenféle értelemben).
Egyszer remélem, kinövik ezt a szokást.

Az a név, hogy Mezitláb A Parkban (Emlék Zenekar) jobban tetszett nekem, de az sem
rossz poén, ahogy a MAPEZ rövidítést megtartották. Pepec (100%) megszólalás mellett
egy rockos, néhány nem teljesen sütő számmal tarkított hibátlan koncertet játszottak.
Jó volt látni őket. A dobos szólt talán a legdögösebben. (Nem lesz hagyományos
koncertbeszámoló, csak dobálom a gondolatokat egymásra.)
Aztán jött a Szabad Európa Rádió, ahol a 4 tagból 3-at ismerek. Ők nagyot alkottak
hazai pályán. A C.A.F.B-től (még mindig a zseniális nevű Cops Are F.cking Bastards
zenekar) előszedték a Nő vagy csak nő-t. Ezt csak egy Szigeten hallottam élőben.
Jól szóltak (a MAPEZ jobban) és jó hangulatban játszottak. Volt sok (4-6) általam
nem ismert saját szám is. Tetszett minden.
Marci lábát megvizsgálnám, mert ismét az volt az érzésem, hogy a lábdobjai nem
szólnak eléggé erősen. Az előző csapatnál az zúzott, úgyhogy lehet, hogy ez
játéktechnika(i hiba) kérdése. Nem értek hozzá.
2 dolog tetszett leginkább az éjjel : Sug megemlítette, hogy fura velem beszélni,
ha szín józan vagyok :) (ilyen is van), illetve Marcival egész este csak egy
köszönést beszéltem, de közvetenül a koncertjük előtt (ilyenkor már pláne nem
zavarnék zenészt) kétszer is elment mellettem és mindkétszer rátette a kezét a
vállamra jelezve, hogy máshol jár az agya, de örül, hogy ott vagyok.
Fáradt vagyok, ilyenkor pláne előjön belőlem a szentimentális trotty, aki vagyok.:)
Ilyen is van. :)
Laci, Karva, Bence : most rólatok nem meséltem, de minden rendben volt, ha valami
nem tetszett volna, vagy hiba lett volna valamiben, azt megemlíteném (ha másképp
nem, magánban), de semmi ilyesmi nem volt. Az elegáns egyenszerkó nagyon ott volt !
Köszi az estét MAPEZ, SZER !!! Nyomás dalokat írni és gyakorolni !!!!
A közönség rendben volt. Sugékkal toleránsak és elfogadók voltak, a SZER pedig hatott !

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr86396980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mado · http://www.mapez.hu 2008.03.26. 15:39:13

"Laci, Karva, Bence rólatok nem beszéltem" ...na persze a MAPEZ egy lánycsapat, minket lehet nyugodtan levegőnek nézni, pontosabban ezek szerint csak én érdemlem meg ezt a külön tiszteletet? Lehet mondani, hogy túlzottan önérzetes vagyok, de hát konkrétan a tököm kivan, hogy az esetek 90%-ban mintha ott sem lennék a színpadon és minden csak a kirakatról szól, én marhára nem ezért csinálom az egészet, de kezdem úgy érezni, hogy nincs értelme, mert senki sem képes felfogni, hogy ez egy zenekar, egyenrangú tagokkal és négy emberrel...sokan nem látnak tovább a tűsaroknál meg a mininél...

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.03.26. 19:03:11

Tetszőleges hím, kan jobban szeret nőkről beszélni, mint pasikról. Meg randevúzni meg egyebek különösen pláne. A magam részéről millósszorta jobban szeretek színpadon nőket látni, mert sokkal üdítőbb látvány. Zenélni, énekelni is tudnak? Hűha!
Ezek ellenére nagyon kedvelek olyan embereket, mint pl. David Gilmour, John Cleese stb., és bármelyiküket kirúgnám az ágyamból. Őket nem ezért szeretjük. ;)

De minden egyes alkotó ember munkásságát elismerjük, akkor is, ha nem beszélünk - nem tudunk, nem akatunk - róluk, mert magától értetődő, szerintem.

Krap 2008.03.27. 07:51:01

Tisztelt Mado ! Név szerint azokat említettem, akiket személyesen ismerek a zenekarokból, de Téged csak látásból ismerlek, még talán be sem mutatkoztunk egymásnak. Így azt sem tudhatod, hogy nálam az is dicséret, ha nem beszélek valamiről. Nem magyarázkodom, mert nincs miért. Megköszöntem a remek koncertet a zenekaroknak, ebben Te is benne foglaltattál. Erről a koncertrtől a leírtak fogalmazódtak meg bennem, sajnálom, ha Te ezt úgy értelmezted, ahogy.

Sug 2008.03.27. 17:46:32

Szia Krap! és szia mindenki!
Madóból most az elmúlt évek tapasztalaiból leszűrődő keserűség szólt, úgyhogy ez nem konkrétan ellened irányult Krap! Főleg, hogy Karváról se sokat írtál. De tény, hogy általában minden cikkben eddig csak a tűsarkakról volt szó.

Nyílván fejlődni kell tovább, hogy már ne csak erről lehessen velünk kapcsolatban beszélni, hanem elsősorban arról, hogy milyen jó zenét csinálunk. Szerintem már jó úton vagyunk afele, de nyilván erre még várni kell.

mado · http://www.mapez.hu 2008.03.31. 12:51:05

Na ja, én úgy konkrétan "ánblokk" elégeltem meg a dolgot, mert mindenhol ez a tűsarok, mini, meg jééé lányok gitárral hármas jelenség szerepel és kezdem magam igen feleslegesnek érezni, meg elgondolkodtam az egészen, mivel leginkább ezzel jellemzik zenekarunkat én meg inkább azt szeretném, ha a zenén lenne a hangsúly! Szóval ezért döntöttem úgy, hogy hangot adok nem tetszésemnek, az pedig, hogy ez itt történt, az annak köszönhető, hogy éppen pont most jutottam el arra a szintre, hogy ez már mérhetetlenül zavar! Maradok tisztelettel, mado
süti beállítások módosítása