HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.06.14. 16:50 Krap

Epica, Miskolc, Operafesztivál, főpróba

Kész, passz, befekvés, TÖKÉLETESség, padló !!
A szó klasszikusabb értelmében volt főpróba, mint tavaly a Therioné, itt ugyanis
alig-alig volt szünet, megbeszélés, "csak" lenyomták a koncert műsorát.
De hogy' !!!
Az első órában nem is tűnt fel, hol vagyok : minden tökéletes volt, semmibe
nem lehetett belekötni, egy merő zeneélvezet volt az egész. (Leírhatatlanul jó.)
Később sem romlottak sokat. :) Kicsit túl zúzósak lettek a végére, de ennyi.
Nem dicsérgetek, mert szavakkal úgyis nehéz zenét leírni, pláne ilyet.
Simone sajnos csak 2-4 számban tűnt fel, a többit a hangja nélkül
interpretálták - gondolom, kíméli, illetve kell meglepetés estére is.
(Voltunk vagy 50-en a próbán "hozzátartozók".)
Adtak egy olyan kamerát, mely az enyémet röhögve hazavágja (de nagyon !!!
Ciki,hogy 2-3 év alatt hogy' elavult), hogy készítsek vele képeket.
Készítettem. A koncertre már én kértem el, remélem, ott is alkotok majd.
Mert, hogy egy ilyen főpróba után ott leszek a koncerten, az nem kérdés - és
nem csak azért, mert kaptam/vettem (fél)tiszteletjegyet.
A szünet (a klasszikus művek) után ki fogják hordani a székeket - tanultak a
tavalyi előrenyomulásból- úgyhogy félig ülős, félig tombolós koncert
lesz - ezúttal tervezetten.
A főpróba és a koncert hanganyagát is rögzíti a zenekar, de nem tudm, kiadják-e.
Mozgókép nem lesz, csak rajongók által készítettek, mint írtam.
Zita: olyan nászajándékot kapsz, hogy bánni fogod, nem én kértelek meg :),
megkapod az összes álló- és mozgóképet, amit készítek, illetve amihez hozzáférek
a teljes héttel kapcsolatban.
Már most vannak műkincseim, pedig csak este lesz a lényeg.
Aki ideér estig, annak IRÁNY MISKOLC és próbáljon jegyhez jutni !
"A zene várost épít"

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr59520238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eliza 2008.06.23. 20:43:08

Ott voltunk mi is a főpróbán, de mi Pestről jöttünk, hála Szabolcsnak. Azon gondolkodom ki lehetsz, eléggé nézelődtem az emberek között, fotóztam is, próbálom belőni a fotók szögéből, hogy merre lehettél. Írnál nekem egy emailt?
Köszi :)

Nekem sajnos jóval rosszabb gépem van, de lett egy-kettő nagyon jó kép :).
süti beállítások módosítása