HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.06.19. 17:08 Krap

5 sör és...

Ex-klasszikusgitár-edzőm szereti, ha (komoly)zenészek vannak a környékén
(szakmai ártalom lehet :) ezért a Színház művészbejárata előtti kimérésbe
ültünk le aktuális sörözésünkre kedden.
Jól sikerült. Kb. 5 órás testmozgás :) kerekedett belőle.
Utólag belegondolva, egymással alig-alig beszélgettünk, mert mindig jött Valaki, aki
néhány szóra, vagy hosszabb időre hozzánk telepedett. Egytől-egyig nagyon érdekes
emberek. A 2 "fővendég" :) egy zongorista/zongoratanárnő hölgy és a 'skolci
Szimpatikusok igazgatója voltak, ők 1-2 órán át velünk maradtak.
Ez annál inkább nagy szó és furcsa :), mert ők nem ittak alkoholt - én nem bírnék
ennyi időt a társaságomban. :)
Számomra nyilván nagyobb élmény az ilyesmi, mint ex-edzőmnek, aki fősulis idejéből
ismeri az említetteket és eleve ilyen körökben mozog.
Beköszönt még egy nem helyi zongoraművész, egy nagybőgős (Zita! : a Tesód.
Már bemutattál Neki, de nem ismertem volna meg, Gábor viszont ismeri.), egy már
többször említett ütős (szólamvezető), egy idősebb hölgy, aki "szintén zenész"
lehetett korábban, 2 fuvolista (apja és lánya) és még páran, akik a memóriám miatt...
10-20 méterre az asztaltól megnéztünk egy utcai táncelőadást az Egy kiállítás
képeire. Az egyik kép aláfestője a "Zúg a Volga" volt a Rapülőktől.
Nálam aztán 'nem' az operára (Wagner kivételével), de az Operafesztivált csak
üdvözölni tudom.
(A táncos lányok szálkásak és hajlékonyak. Nem rossz kombináció ! Érdekes "szakma"
lehet az is.)
Éppen őket néztem, amikor az Epica koncerten Simone-val egy dalban duettet éneklő,
a szépsége miatt (is) itt említett hölgyemény előttem téblábolt kicsit
(kicsi a (művész)világ), majd bement az üzletbe, mely bejárata mellett álltam.
Láttuk még Kocsis Zoltánt (többször) -zenekarának akkor volt próbája és fellépése-
a szimpatikusok és az Epica-n játszó zenekar több zenészét, pl. utóbbi vezetőjét, aki
"szólót" is hegedült az Epica-n, Regős urat...
Ragyogóan éreztem magam, na.
Éppen a Score-t hallgatom a Dream Theater-től. 2 óra 27 perces, szimfonikusokkal
adott koncert. A komolyzenészek csak néhány dalban játszanak.
Pl. a 41 percesben. :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr52529461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita 2008.06.23. 10:00:30

Hihhh, és az öcsém megismert? Rákérdeztél a Epica "cuccra"? Hogy lehet a szinhaz muvesz bejaroja elott sorozni? Ezt nem értem. Ultetek a lepcson vagy hogy? Magyarorszagon lehet alkoholt fogyasztani az utcan, nyilvanos helyen? Itt megbuntetnenek. :))

Székely Gyöngyi és OP ex-edzője 2008.06.23. 12:30:31

Zita!

Az operafesztivál ideje alatt a színház művészbejárója előtti terület hivatalos Fesztivál Kocsmává alakul át.
Sör, sült kolbász mustárral, este harmonikás stb.
Hatalmas feeling van ám ott!
:)

Üdv.
MG

Krap 2008.06.23. 15:10:43

Ismét bemutatkoztam Neki, így kénytelen volt megismerni. Cuccot kérdeztem, de csak abban bízom, hogy Neked megcsinálja és akkor "jut" nekem is.
(Fizettem már 5 ezret 1-2 sörért "közterületen", de csak azért, mert néhányan csak hangok voltak a csapatból, amikor ki kellett volna állni egymásért.)
süti beállítások módosítása