HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.07.03. 09:00 Krap

I don't

Egyik ismerősöm egy külföldi sráchoz megy hozzá és itthon lesz az esküvőjük. Már amikor mondta, akkor mondtam, hogy nem megyek (valahogy nem szeretem az esküvőket, temetéseket). Most mondta, hogy kétnyelvű lesz a szertartás - magyar, angol. Na egy ilyet biztosan nem vészelnék át....
Pedig már azt hittem, kemény vagyok. : ) : (

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr6550693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita 2008.07.25. 09:02:03

Érdekes, meg a betutipus is mas lett ennel a bejegyzesnel... miert? Egyebkent lesz finnul is egy kis resz :) - azt nem ertem miert nem veszelened at? Egyebkent meg vegkepp nem ertem, hogy jon ehhez a kemenyseg :)) Lecci vilagositsd meg sotet elmemet :))

Mikor eloszor mondtad, hogy nem akarsz jonni, mar akkor megertettem :)
süti beállítások módosítása