HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.09.24. 07:52 Krap

Elkezdtem a készülődést. Szedegetem elő a téli cuccokat, illetve gondolkodom,
hogy mit kell még vennem, mit kölcsönkérnem. (Minőségi hálózsák, tartalék
fűző és talpbetét a bakancsba, fejlámpa, szandál...)
Ma turkáltam egy kabátot (Zita! Helly Hansen, again), átmenet a széldzseki
és a télikabát között. Tényleg: Magyaro-n lesz még szükség igazi télikabátra ?
A nagy hajvágás is megvolt. Alig 1-2 hónappal az után, hogy ismét hajgumis hossza lett,
leugrott hirtelen tüsire. Régen esemény volt egy ilyesmi, most egyáltalán nem hat meg.
A haj csak haj. Évekig volt hosszú hajam, majd rövid is sokáig.
Megszoktam mindkét verziót, szerintem nem oszt nem szoroz, milyen hosszú.
A reakciók viszont viccesek. Mindenki véleményezi, aki látja, így nem tudok nem
foglalkozni vele.
Éppen Rage Against The Machine-t hallgatok (The Battle Of Los Angeles). Nem jó.
Nem értem zeneileg. Sokkal inkább attitűdnek (jó szó, kedvelem) tűnik, mint zenének.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr27678738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi 2008.09.24. 21:00:10

Zenét viszel magaddal? :)

Krap 2008.09.25. 08:15:07

Zenét nem viszek. Régen rádiót hallgattam külföldön, de itt az sem lesz. Ha lenne sem érdekelne, hiszen a tiszta CSEND sokkal többet ér mindennél. Egyébként 1-2 hét után "szűz füllel" először hallgatni a saját hangmotyódat, na az is nagy élmény !
"Oké-oké, oké. Oké ? Oké !"

wilson 2008.09.28. 22:26:29

elárulod, merre mégy...? vagy ez még titok?
süti beállítások módosítása