HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.09.29. 07:36 Krap

Egy brit (Wales-i) hölgyemény (Nicole Cook) lett idén az országúti kerékpár
Világbajnok. Nagyon szimpatikusan viselkedett győzelmét követően.
Majd' kiugrott a bőréből, bűbájka volt. Olaszországban versenyez (ott volt
a VB is), és az angol nyelvű riport után beszélt olaszul is.


Otthon folyik a takarítás, mosogatás, mosás - ezzel telt a teljes hétvége
(+ költöztettünk egy haver párt). Rájöttem ugyanis, hogy néhány nap alatt
rengeteg dolgot kell elintéznem.
Mióta egyetlen kerékpár sincs ott, kifejezetten tágas lett a konyhám.
Találtam az egyik bankos borítékom hátulján néhány sort, melyet fogalmam
nincs, mikor írtam: " 'A csapat borzasztó fontossággal bír a durvább zenék jövőjét
illetően' - 1993. eleje, Neil Aldis a Fear Factory-ről , Metal Hammer".
Találtam egy újabb jónevű együttest (ez az egyik heppem, ha nem tűnt volna fel),
'Get Well Soon'. A zenéjüket nem hallottam.


Hogy hová megyek ? Majd utólag mesélek. Sokat.
Felfelé. :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr22686604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2008.09.29. 08:37:34

Mikor indulsz?

Biga, aki tudja hol leszel!

Julcsi 2008.09.29. 08:48:17

Én azt is, hogy mikor. :)
süti beállítások módosítása