HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.28. 14:38 Krap

Not black at all

Maybe Belgium and Hungary have common border. We will see...

Mily, rendben vagyok, koszi az izgulast (ereztem, me`g ha nem is izgultal :)) ! Most mar minden rendben, mert nem a hulyeseg es a kapkodas uralkodik, hanem a masikra figyeles, (az erzelmek ?), a gondolatok, a CSEND. Ma mar tudtunk egy iranyba nezni, vagy egyutt hallgatni. Ha csak ennyit elertunk, mar rendben van. A tegnapelott esti iedegbetegseg kisse megviselt. Meg egy nap itt, aztan reszkess Magyaro.! Ma fesztival van (4 napos), a jomod isten(no?j)et invitaljak hajlekaikba, boltjukba. A bejaratok ele a jellemzo szines porukbol (rizsporral keverik, hogy kezelheto legyen) mintakat (virag, ilyesmi) alkotnak a kovezetre, majd csapast jelolnek ki egeszen a haz belsejeig a mintatol. Kitakaritanak, gyertyakat, viragokat tesznek ki, kivilagitjak fenyfuzerekkel a hazakat (nagy szomoruan bandukoltam haza 2 napja ejjel, erre fenyarban uszo hotel fogadott. "Pont ez kell most !", gondoltam.), petardat durrogtatnak, a gyerekek kantalva tarhalnak. :) Sokkal jobb, mint 1-2 napja, mikor a kutyak unnepe (!!?) volt es viragfuzert akasztottak csori blokik nyakaba es szines pontot tettek azok homlukara... Az alkurol annyit, hogy a kemeny alku utan 3 darab/100 rupia aron vett balzsam egy olcso boltban 25 rupia/darabba kerul. Kell egy varosra egy het, nekem ez megadatott Kathmanduban. Jol ereztem itt magam. Eddig nyaraltam, ha hazaerek, akkor jon majd az, hogy nincs munkam. Szerintem a pozitiv oldalat (SZABAD vagyok) fogom eloszor latni, elkezdek ugyeket intezni. Most me`g nem tudom magam elkepzelni, hogy interjukra jarjak - szerencsere nem vagyok raszorulva egy ideig es eddig egeszen nagy hatasfokkal jottek be az interjuk. Az igazi az lenne, ha tavasz lenne, de nem lehet minden tokeletes.  :) ((Ugye nem ilyen blogot vartatok tolem ? Mert, ha egy mod van ra, nem ilyen lesz. :)) Ma az egesz napot Vele toltottem, ugyhogy kicsit rozsaszinebb vagyok a keletinel. :)) 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr86736593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A. aus Wudersch 2008.10.28. 20:10:55

Ha ilyen utemben haladsz nyugat fele, egyszer eljutsz majd a szigetekre is :)

De amit akartam... hamar Dubai-t es a narancsultetvenyeket ilyen konnyen foladtad, menj dolgozni 'giumba, hiszen belgaul tudsz, hej!

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.28. 20:35:25

Ahogy a híres, méltán híres, névtelen ókori kínai bölcsészmérnök mondta:
„ ... Ha egyszer szembejössz magaddal, többé ne fizess be világkörüli útra!”
süti beállítások módosítása