HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.06.15. 14:09 Krap

Zongoraest+Ritmiklift

Hogy Tokajban van zsinagóga, azt nem tudtam vasárnapig. Hogy modern és üres,
azt már tudtam vasárnap délután. Hsin-Ni Liu (a jegy szerint Shi-ni Liu)
egy tajvani születésű, ügyes zongorista. Bachtól, Mozarttól, Beethoventől és
Brahmstól játszott darabokat, főleg szonátákat. A Pathetique-et ismertem,
Mozart D dúr szonátájának (K.311) Andante con espressione tétele pedig
nagyon tetszett. Az egész előadás rendben volt. Tud a hölgy.
Remek bemelegítés volt az éjszakai Ritmiklift pörgéshez! :))
Dicsértem már eleget őket, most sem tehetek mást.
Ahogy Cs. mondta: "Szerintem a csaj "döbbenetesen jó" előttünk, de ha szerinted
a zene, azzal sem vitatkozom." :)
Nincs gyenge pontjuk (na jó: a dobos TÚL precíz, de náluk majdnem el tudom
fogadni, hogy jelre üt). Másfél jellegű zenét játszanak, de nincs benne annyi
monotonitás, húzósabbak, másabbak Ritmiklifték témái. Ének és világítás nincs,
volt viszont a Galéri udvarának valamennyi falán vetítés. Állat hangerő,
egészen király megszólalás... Nem ragozom: tökéletes koncert volt.
Keressétek őket (pl. MySpace-en), megéri!
Én nem dohányoznék színpadon (sem), de ezt leszámítva kalap le!!!
Ha valaki olvassa a zenekarból ezt a bejegyzést, hagyjon üzenetet, ugyanis
tudok segíteni abban, hogy ha hangzójuk van/lesz, vagy akár nélküle is,
írjunk róla/róluk országos lapban/médiában. Már régen megérettek rá.
Szombaton is voltam koncerten, erről majd legközelebb.
Jó kis rendezvény ez az Operafesztivál!
(Hogy közben Pécsett, Európa leendő kulturális fővárosában mi zajlik,
ne tőlem kérdezzétek!)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr191186321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teho 2009.06.17. 13:43:02

Hi! Itt Tehó a fent említett zenekarból!
Köszi ismét a tetszésnyilvánítást, a cigiről majd megpróbálunk leszokni! :)
Szívesen vesszük a cikk ajánlatot, beszélhetünk róla! Üdv, T (20/940-3566 , rasztamas@gmail.com)

Krap 2009.06.18. 14:24:20

Felőlem cigizhettek, de színpadon ez - szerintem - csak Slash-nek áll jól. Ti még a nézhetőbb kategória vagytok, mert nem tűzitek a gitárnyakba - az nagyon ciki, szerintem. Minden másról mailben.

B.Biga 2009.06.18. 18:47:24

Szerintem is tök gáz a cigi a színpadon, nekem még Slash is határeset.

Biga, a szigorú
süti beállítások módosítása