HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.08.25. 08:55 Krap

Rizy, másodszor

Ismét megmásztam a Rizy-t. Augusztus vége lévén, havat már csak itt-ott, nagyon kis
területeken láttunk. Egészen jó időn volt, de amikor a felső turistaházhoz értünk,
eléggé masszívan esni kezdett. Néha abbamaradt, csendesedett - pl. amikor a csúcsra
érkeztünk, akkor elállt -, de fentről csak a felhőket lehetett látni.
Így legalább nem jött elő a tériszonyom. Hogy mi más vett erőt rajtam, azt a tegnapi
bejegyzésem alapján sejthetitek. Már jobban vagyok - a nem gyenge házipálesz és a
főtt krumpli segítettek.
Vegyes nemzetiségű csapattal voltam, ismét előjött, hogy mennyit kellene még angolul
tanulnom.
Jó volt, szép volt, most még gyenge vagyok, úgyhogy ennyi. Beszéljenek a képek!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr761334958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.08.25. 15:18:43

A 2. képet eredeti, vágatlan formában kellett volna idézned, így is nagyon szép a táj, de csak egy mikroszkopikus porszem-töredéke az egésznek.

Krap 2009.08.27. 14:52:39

A 2. kép eredeti, vágatlan formában került publikálásra.
süti beállítások módosítása