HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.09.24. 09:11 Krap

Kafkaz

"Az a ránc, ami előbukkan, soha nem megy vissza"
Jajj, de jó napom volt kedden!!!
Reggel SMS-t kaptam Vr-tól, hogy megszületett a lánya. Nem tudom, 6-9 napon
belül lehet-e látogatni, de ha igen, megteszem (ha már úgyis ott járok).
H0mer hívott előző nap, hogy Kafkaz "koncert" lesz kis városkámban a
Szinva teraszon. Ott a helyem, mondtam. Beszélgettünk, sörözgettünk.
A Kafkaz Kardos-Horváth János egyszemélyes dolgait (is) takarja, aki a
Kaukázus frontembere, kinek a gitározása kifelé nincs is igazán hangosítva
a zenekar koncertjein. Ehhez képest itt egy gitárral, egyedül áll/ül ki a
közönség elé.
A Rézcső telibe kapott!!!!! Nem hallottam még élőben, és CSODÁLATOS volt!!!
Új versszak(ok)kal, tökéletesen visszaadva a dal hangulatát...ahhh.
Nem hallgattátok még meg/töltöttétek még le, hiába ajánlottam
annak idején?? Ciki! Ezért ilyen a világ! Hallgassátok meg, ne csak rohanjatok
a taposómalomban ! A kaukazus.hu-n megtaláljátok, az Amerika nem hazudik
"albumon" van eredetileg! Szerintem káprázatos!
A rockinform.hu-n még ott van a Jánossal készített interjúm (Teszkó a Kaukázusban).
A koncert után (hála H0mérnak (H0mérnek?)) éjszakába nyúlóan beszélgettem/-tünk
"Kardos Doktorral".... Jó estém volt kedden.
"Az a könny, ami sósan is csíp, tényleg ki lett sírva"
u.i.: most néztem/hallgattam meg ötödször a Rézcső videóját, amit az este
készítettem. Most abbahagyom az írást, mert szeretném nézni is a videót.
"Az a kéz, ami a jövőt nyújtja, májfoltos lesz egyszer"

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr541401635

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kardos-Horváth János 2011.10.03. 15:56:41

Adunk a kocsmáknak egy pofont! 10 állandó kérdés, 10 válasz. Ismert arcok nyilatkoznak. Név: Kardos-Horváth János Születésnap: 1981. augusztus 27. Fogla...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása