HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.10.15. 14:13 Krap

Hasonlatok

Észrevettétek, hogy filmek, lemezek, koncertek ismertetőiben, beszámolóiban
mennyire divattá vált vicces hasonlatokat gyártani? Van a nagy kedvencem, a
"Visz mindent, mint Kamaz a kereszteződésben", de ezen kívül is sok jót olvastam.
Néhányan egészen mókás dolgokat tudnak alkotni a lapnál is, ahová írogatok.
Én inkább nem próbálkoztam ilyesmivel. Úgy voltam/vagyok vele, hogy ha igazán
spontánt és jót nem tudok, akkor nem erőlködöm.
Aztán, útban a Dream Theater koncertre, éppen az egyik "kollégám" mondta, hogy
mennyire unja, utálja ezeket. Ez elgondolkodtatott. Meg is változtathatott,
mert azóta olvastam egy olyat, hogy "az eredmény zsibbasztó, mint egy
terráriumpucolás" és ez (noha jó) már egyáltalán nem tetszett.
Nem tudom, mit akarok kihozni az egészből. Lehet, hogy azt, hogy minden csak
szemlélet/nézőpont kérdése, de az is lehet, hogy a Ti véleményetek érdekel
a kérdésről.
Megzavarodtam, mint csecsemő a topless bárban. Úgy állok itt, mintha
megfejeltek volna, mint veszett bagoly a kerti csapot.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr21451921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.10.15. 15:40:48

Annyira igaz az, amit írtál, mint szódás a lovát.

tizenkéthúr 2009.10.15. 20:29:57

Így van!
Néma gyereknek anyja se látja fától az erdőt!
;)

Kahn 2009.10.15. 21:50:35

Egyszerű vagy, mint a Sláger Rádió!
süti beállítások módosítása