HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.06.08. 08:02 Krap

Nils, első rész

A pillanatban csak áll a szél
---------------------------------------------
Behunyt szemekkel élsz
miközben az arcodon játszik a napfény
vonalat húz, szemeket fest
hümmög és néz, legyen egy test
lógjanak lábak
benned nyár van, és várod, hogy szaladok majd utánad
nálam tél van, és nem hoztam sálat
most én vagyok ekkora állat,
hogy csak nézek és nem vagyok képes kinyitni a számat
lehet
lehet
hallgatok és nézek
állok, mint egyszer
nem beszélve rólad
mennyire tetszel
---------------------------------------------
Én otthon vagyok, tudom
lehet, hogy nem érted
ez az otthonom
és az, hogy más, ami érdekel
téged nagy dolgok
máshova visznek el(-)
hiszed, hogy élsz
de az élet a halállal vérzik el
engem nem érhet el
a végzet, amíg tudom
hogy itt lakom
ez az otthonom
ha nem félsz, te is hallod a hangot,
hogy máshova küld a szél
felfelé, a fény felé

én itt lakom
ez az otthonom
ha nem félsz, akkor hallod a hangot,
hogy máshova küld a szél
felfelé, a fény felé

zuhanok
rohanok, repülök
végre életben vagyok
zuhanok,
holtan végre életben vagyok
végre életben vagyok

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr952064429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása