HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.10.02. 12:17 Krap

Jajj - part two

08.30-án azt írtam, hogy "csak egy nő képes..." tisztán nyert helyzetből szétesni és
kikapni egy tenisz meccsen.
Most azt írom, hogy csak EGYETLEN nő képes arra, hogy bő egy hónapon belül kétszer
kapjon ki ugyanattól a játékostól úgy, hogy az első játszmát mindkétszer 6-1-re nyeri.
Na-ná, hogy Dementieva az.
A hamarosan világelsõ Wozniackit Tokióban a döntőben lemosta a pályáról az első szettben, aztán szép lassan lehülyült a szintjére. Wozniacki rájött egy idő után, hogy a szélben semmi különöset nem kell csinálnia, elég, ha visszaütögeti a labdákat, kedvencem pedig folyamatosan olyanokat hibázott, hogy fogtam a fejem. Wozniacki nem a legjobb teniszező a világon, szerintem, de ma megérdemelten nyert a világ legrapszodikusabb játékosa ellen.
Hogy én utóbbinak szurkolok (és hogy a meccs előtt fekete teát ittam a reggelihez,
ezzel felpörgetve magam egy bosszantó meccsre), az az én hibám.
Wozniacki - Dementieva 1:6, 6:2, 6:3
Pedig Zvonareva (puszival a végén!) és Schievone legyőzése egészen sima volt,
ennek a döntőnek is annak kellett volna lennie.
Íme egy összefoglaló videó az elődöntőről, amikor még minden remek volt (pirosban):
http://www.sonyericssonwtatour.com/video/20101001/tokyo-dementieva-vs-schiavone_2256553_2172004

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr272339157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása