HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.10.16. 23:00 Krap

Mega-sedated-faktor

Az első (két?) "évadát" néztem a különböző hazai énekes tehetségkutatóknak.
Még kedvenceim is voltak: Schmidt Vera, Kovácsovics Fruzsina és Bartók Eszter.
Nem vagyok süket, hallom, ki hogyan énekel - noha nálam szinte soha nem az ének számít
a zenében -, voltak is ennél a három lánynál jobbak, de egyszerűen az ő egyéniségük,
zenéjük tetszett. Vera és Fruzsi egészen jó albumokig is eljutott, az Eszteréit
nem követem, mert az első nem tetszett.
Aztán évekig csak olykor néztem bele az ilyen műsorokba, mert semmi érdemlegest nem
láttam/hallottam bennük. Alig voltak nézhetőek.
Az idei Megasztár viszont már minden határ ALATT van.
Sajnos fejlődik a hallásom. Évekkel ezelõttig nem hallottam, ha az ének nem pontos
(The Cure-on, Megadeth-en és Pál Utcai Fiúkon nőttem fel, akiknél a mondanivaló
a lényeg, nem az énekhang), de újabban alakulok.
A Megasztárban egyik veszett hamis hang után a másik jött. Zavart.
Ez még nem lenne gond, de a zsűri, benne két zenésszel, egymással versengve lelke-
sedett a produkciókért. Hétről hétre.
Az X-Faktorban is hamis volt ma 3-4 előadó, de itt (csoda?) hallotta és el is mondta
ezt a "zsűri", a négy mentor. Ebben a műsorban (is) van néhány hibátlan,
tökéletes(közeli) hang, de olyan egyéniség nincs, aki lekötne.
Az egyetlen, aki érdekes, az Király L. Norbert, de őt hangban legalább nyolc emeber
meglövi a 11-ből.
A műsor (reklámai alatt és) után meghallgattam két-három Ramones lemezt. Jól esett.
Mondjuk a Megasztár után éreztem is, hogy 'I Wanna Be Sedated', mert a mesor elkezdte
a szedálásomat.
A Pet Sematary mekkora dal!!! És mennyire elgondolkodtató hallgatni a refrént
('I don't wanna be burried in a pet sematary - I don't want to live my life again'),
hogy nem akarnak még egyszer élni a halál után, és a tölük szokatlanul melankolikus
lezáró részt, most, hogy már csak egy tag él a négyesbõl.
https://www.youtube.com/watch?v=dTJSgBXCtZs
Õk hárman haltak meg:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr762376887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása