HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.11.26. 08:01 Krap

Underworld: Barking

A gitárközpontú zenéket szeretem leginkább, ez nem vitás, de van néhány olyan zenekar
az elektronikus színtéren, akik lemezeit meghallgatom, mert a csúcs közelében
alkotnak, érdekes, kreatív dolgokat. Apollo 440, Moby, The Chemical Brothers,
Orbital, Faithless...
(A Depeche Mode-ot és a The Prodigy-t nem soroltam ide, mert õk stílusoktól
függetlenül kedvenceim.)
Általában tetszenek ezen előadók zenéi, de kevésszer annyira, hogy megmaradjanak
bennem. (Faithless: To All New Arrivals - Nagy kivétel!!! Itt is írtam róla.)
Az Underworld 2010-es lemeze elsőre bejött.
Könnyed és puha szórakoztató partyzene, de dallamos és tartalmas (!!) is, tele pozitív érzésekkel.
És persze gyönyörűen szól.
Mivel nem vagyok járatos ebben a szcénában (! az a szó!), nem elemzem. Maradjunk
annyiban, hogy tetszik. Sima 8 pont a 10-ből, az pedig nálam ritka.
Ma egész nap ezt hallgattam. Csak ajánlani tudom.
(Moby-t leszámítva valamennyi említett előadó brit. Véletlen?)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr792473155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása