HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.12.16. 08:09 Krap

Tévedések vígjátéka?

A gong/nem gong téma után itt ez a Liszt dolog, melyben szintén könnyen lehet, hogy látványosat tévedtem.
A legnagyobb bakim viszont nem ezek közül kerül(t) ki, hanem a legutóbbi The Smashing Pumpkins album kapcsán.
Nem tudom, leírtam-e valahol, vagy csak komolyan gondoltam a Zeitgeist kapcsán, hogy "így csak egy nő játszik a basszusgitáron". Most - amikor megvettem eredetiben a CD-t - láttam, hogy Billy és a dobos Jimmy ketten készítették a lemezt.
Ciki!!!
Van ilyen.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr882517747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2010.12.16. 21:10:25

Ez az "így csak egy nő játszik a basszusgitáron" szöveg ismerősnek tűnik! ;)
Semmi gond, tévedni emberi dolog, be(el)ismerni még inkább!
Máskülönben neked nem furcsa, hogy két hete csak velem levelezel itt?
:):):):):):):):):):):):)
süti beállítások módosítása