HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.01.02. 08:09 Krap

Az év albumai 2011

My favourite albums, 2011.

 1. The Joy Formidable: Big Roar
 2. Arch Enemy: Khaos Legions

 3. Tori Amos: Night Of Hunters
 4. Anthrax: Worship Music
 5. Megadeth: Th1rt3en
 6. Sixx:A.M: This is Gonna Hurt
 7. Red Hot Chili Peppers: I'm With You
 8. Dream Theater: A Dramatic Turn Of Events
 9. Amorphis: The Beginning Of Times
10. Coldplay: Mylo Xyloto

?. Long Distance Calling: Long Distance Calling

     Ha tavaly azt írtam, hogy gyenge volt a felhozatal, akkor ez fokozottan igaz
2011-re is. Gyakorlatilag csak az első két helyezet hibátlan és tetszik
a-tól z-ig, a többiekben lehet hibát találni.
Különböző szempontok alapján más és más sorrend állt volna fel, ez az összefésült, kompromisszumos.
     Az első helyezetről már januárban áradoztam. Szilaj, pimasz, dallamos.
     Az Arch Enemy leültetett.
Gyilok brutálisak és nagyon dallamérzékenyek is. Szégyen, hogy csak most hallottam róluk.
     Két igazán művészi albumot találtam. Tori Amos klasszikus zenébe hajló
alkotását be tudtam illeszteni a sorba, de a már korábban is szerepelt
Long Distance Calling-ot nem tudtam sehova beerőszakolni.
     Az Anthrax remek formában nagyot dübörgött, a Megadeth csak közepest, de
az Ő szintjükön az a néhány villanás még mindig elég az ötödik helyhez.
Nikki Sixx másodszor lep meg szólóalbummal. Csont profi, érezni, hogy
személyes élmények alapján írta. Megkockáztatom, hogy jobb, mint anyabandája,
a Mötley Crüe. Nekem jobban tetszik, az tény.
     Red Hot C.P., Dream Theater, Amorphis: három átlagos lemez, hozták az elvárt
dolgokat, de semmi különös. A Dream Theatert (Enya effektus) már kezdem unni.
     A Coldplay életigenlő (vidám?) zenéje volt a referencia zene idén.
Csak annál jobb lemezeket vettem figyelembe.
     Hatalmas újkori kedvencem, az In Flames kihozott egy rutin albumot. Talán
listán lenne a helye, hiszen csak a zenekar tudásához képest gyenge, de
nem akartam elvenni egy kreatívabb lemez elől a helyet, ezért (is) lemaradt.
Önmagához képest jót, stílusában nagyot alkotott a Destruction,
a Mr. Big, az Evanescence, a Radiohead és a Within Temptation is, de az
én ízlésem szerint kevesek voltak ahhoz, hogy a listára kerüljenek.
     Az Opeth zeneileg nagyot váltott. Zseniális lemezt készítettek, de nekem nem tetszik.
A Metallica Lou Reed-del valami borzalmasat alkotott, a Korn a megalománia áldozata
lett, és a Threat Signal általam nagyon várt lemeze is az év egyik csalódása.
     Magyarok közül: a FreshFabrik Mora-ja tartalmaz 2-3 óriási nótát, a Subscribe
Bookmarks-a sem rossz. Nem sok magyar zenét hallgatok, és a kiadós kapcsolataim
megszűntével ez még csökkenni is fog a jövőben.
     2012-ben nagyon várom a The Cardigans, a Garbage, a The Smashing Pumpkins, Hiperkarma és mindenek előtt a Kreator és a The Killers új alkotását.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr783511009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása