HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.02.01. 08:03 Krap

Victor Hugo

"A vak látja a láthatatlant."

"Bolyongás közben növekszik az ember"

"Aki bölcs, az sebezhetetlen. Nézz meg engem: én sohasem sírtam."

"Gondolataink visszatükröződnek homlokunkon, az arc ismerője le tudja olvasni."

"Ez a nő vak. Kivétel? Nem. Mindnyájan vakok vagyunk. A fösvény vak. Látja az
aranyat, de nem látja a gazdagságot. A pazarló vak. Látja a kezdetet, de nem
látja a véget. A kacér nő vak. Nem látja a ráncait. A tudós vak. Nem látja
tudatlanságát. A becsületes ember vak. Nem látja a gazembert. A gazember vak.
Nem látja Istent. Isten vak. Nem vette észre, hogy a világ teremtésekor az
ördög is belopódzik. Én vak vagyok. Beszélek, és nem látom, hogy süketek vagytok."

"Az álmatlanság éppoly gazdag álmokban, mint az álom."

"A töprengés, ha a kötelesség világos, már a bukás kezdete."

/Victor Hugo: A nevető ember/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr293964522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása