HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.04.02. 13:27 Krap

Lépni kell

A héten ma először ébredtem láz nélkül. Éppen erre a napra esett egy állásinterjúm. Az első kör sikerült (kop-kop), a második dönt, de már az felüdítő és FELSZABADÍTÓ volt, hogy emberi (!!) munkaidőről és -körülményekről, juttatásokról beszélgethettem.

Furcsa, hogy mennyire meg tud az ember szokni (morálisan) elfogadhatatlan dolgokat. Mikor a jelenlegi céghez kerültem, nem hittem el, hiába láttam, hogy a többiek mi mindent lenyelnek. Mostanra pedig majdnem beálltam a sorba. Az idő 1-2 hónapon belül leketyeg, amit itt szándékoztam tölteni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr617332512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása